FAQ
- Hoe kan ik een product in mijn winkelmandje plaatsen?
- Hoe kan ik de leveringsmethode kiezen?
- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
- Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
- Hoe pas ik een bestelling aan?
- Zijn artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd?
- Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail of telefoon?
- Kan ik een bestelling plaatsen met behulp van mijn tablet?
- Ontvang ik een factuur van mijn online aankopen?
- Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van mijn bestelling. Hoe kan ik jullie bereiken?
- Hoe kan ik de bestelling betalen?
- Hoe kan ik betalen met Mastercard of Visa?
- Kan ik online betalen met ecocheques?
- Kan ik online betalen met cadeaucheques?
- Kan ik online betalen met METAshop cadeaucheques?
- Kan ik het pakket betalen bij ontvangst?
- Kan ik het pakket betalen op lopende rekening?
- Kan ik een artikel op de site bestellen en in de winkel betalen?
- Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?
- Is betalen via jullie webshop veilig?
- Ik heb recht op extra korting bij METAshop. Geldt deze korting ook voor aankopen online?
- Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?
- Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat kan ik hier aan doen?
- Is retourneren kosteloos?
- Hoe stuur ik een artikel retour?
- Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?
- Is er een termijn waarbinnen ik mijn retourpakket moet verzenden?
- Kan ik mijn retourpakket ook inleveren in jullie winkel?
- Ik heb een artikel retour gestuurd en ik wacht op een terugbetaling. Wanneer mag ik deze betaling verwachten?
- Zijn er artikelen uitgesloten om te retourneren?
- Ik heb geen retournota in mijn pakket ontvangen. Kan ik deze online terugvinden?
- Op de retournota moet ik mijn IBAN-rekeningnummer en BIC-code ingeven. Wat is dit? Waar kan ik dit terugvinden?
Neem contact op
- Telefoon:
- 016/28 01 11
- Facebook:
- Volg ons
- E-mail:
- support@metashop.be
- Adres:
- Ontdek onze winkels